حضور گرم تو...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 762
بازدید کل : 19883
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 24 آبان 1392برچسب:, :: 16:21 :: نويسنده : mar♡jan

بعضی ها را هرچقدر هـم که بــــخواهی،


“تــــــــــــــمام” نمی شوند … !


همش به آغــــــــــوششان بـدهکار میمانی !


حضورشان”گـــــــــــــرم” است ؛ سکوتشان خالی مـیکند دل ِآدم را …


آرامش صـدایشان را کـــــــــــــــم می آوری !


هر دم هر لحظه “کــــــــــــــم” مـــــــی آوریشان …


و اینجا من "کــــــــــــــم" دارمــــــــــت …

http://www.ffun.ir/wp-content/uploads/2013/10/fu2193.jpg



نظرات شما عزیزان:

ایدا
ساعت8:46---28 آذر 1392
سلام خوبی گلم ممنون که بهم سر زدی وبلاگ تو هم دوست داشتنیه مرجان گلم

mm
ساعت17:02---17 آذر 1392



eman
ساعت14:12---12 آذر 1392
......@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ .................................................. @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ..............................@ ..

خسرو
ساعت9:08---2 آذر 1392
کاش میشد اشک را تهدید کرد مدت لبخند را تمدید کرد در میان لحظه ها ! لحظه ی دیدار را نزدیک کرد.

خسرو
ساعت15:37---1 آذر 1392


ایدا اشک تنها
ساعت9:26---30 آبان 1392
پریشــانم، پریشـــانم رهــــا کـــــــــن







مـــرا از خویشتن امــــشب جـــدا کـــــــن







شـــبی گفــتی که خـــــونت را بـــــــریزم











بیا امـــشب به عـــهد خــود وفــــا کــــــــن




پاسخ:ایدا جونم ممنون که اومدی گلم...


=====
ساعت18:56---27 آبان 1392
زیبا بود سلام لطف کنید توی لینک های من ببینید شمام لینک شدید؟اگه لینکتون نکردم خبر بدید تا لینکتون کنم ممنون

...
ساعت0:50---27 آبان 1392
اینجا ساعت 12:15دقیقه شب است عشــــــــــــــــــــــــــق قشنگم

و تو

خوابیدی نازنینم

و منم از فرصت استفاده میکنم

و میام بالاسرت و میبوسمت یه بوس کوچیک

شعر بارونو زمزمه میکنم همچنان که بالای سرتم و در لای موهای قشنگت که ریخته شدن رو صورت مهتابیت چشمهاتو میبینم مرجانکم به چشای خوشگلت که بستیشون

نگاه میکنم

چشمهات همچو کلبمون تو جنگل موهات میدرخشن

حتی اگه چشاتو بسته باشی

و منم عاشقانه جنگلمو ناز میکنم

و با خودم میگم آه!من چقدر خوشبختم که خدا تو رو بهم داده... خدای مهربان ازت ممنونم تو خود عشقو بهم دادی

عاشقتم مرجانکم...
پاسخ: اتاقم عطر تو داره دلم گرفته دوباره کار من انتظاره..........


ایدا اشک تنها
ساعت8:52---26 آبان 1392
عالی عالی بود گلم افرینبه منم سر بزن
پاسخ:عزیزم میسی اومدی ولی وبلاگت برای من لود نمیشه ایداجونم...


آریا
ساعت12:37---25 آبان 1392
پرنسس زيباي من!در اين صبح دل انگيز و باروني بيار دستاتو تا سوار بشيم بر تک اسب سفيد رويايمان و بتازيم بر دور دستها

...............آه بتــــــــــازيم بر...

دشت توت فرنگي

در هميــــــــــــــن نزديکيست

پرســـــــــه مي زنيم در خوشبختي

جنگل بامدادي .نم نم بارون

من و تو بر تک اسب سفيد رويايمان

ميتازيم همچنان....نم نم بارون....

دستاهايم دورتو حلقه میکنن

دزدکی میبوسمت موهات صورتم رو نوازش میکنن

....و قلبهامون با همدیگه هماهنگ میشن جاودانه...
پاسخ:آریا جان متن زیبای تو منو میبره دوردستای قلبت....ممنونم عزیزم......


زیباترین کلمات رو حس میکنم
ساعت21:13---24 آبان 1392
کلمات تو

همچو

آبشار بر من می بارد

در کوچه باد میوزد...در کوچه باد می وزد...

و این ابتدای عاشقیست

...................................

حتی سکوتمم

دیگه هیچ فایده ای ندارد

من خیس چشمهایت شدم عزیزدلم

در پیاده رو عشق

برگهای کهنه در

زیر پاهایم

خش خشی دوباره رو می نوازند

خش خشی به آرامی

بوسه هامان ...

عشــــق من! ...

به اندازه تمام برگهای پاییزی

به اندازه همه شکوفه های بهاری

به اندازه تمام زمستانهای سفید

به اندازه تمام کوچه های گرم تابستان

دوســـــــــــــــــ ت دارم...
پاسخ:منم دوست دارم عزیزم♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


احسان
ساعت16:42---24 آبان 1392
عالی بود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: